Monday, May 23, 2011

KEINDAHAN YANG TERNILAI

lama bebenor aku xmengupdate blog ea..
baru-baru nie..
saya telah pergi jejalan bersama kekawan..,
menikmati udara exzos sepetang..
membuat kami berasa letih sekali..
saya..
penat melangkah tetangga yang bercerun..
cerun yang bertambah lenguh untuk aku melangkah..
tapi..pabila teringat akan hajat kami yang menggunung itu...
saya menjadi lebih bertenaga
bertenaga untuk menempuh apa-apa rintangan yang bakal kami perolehi..
sejak itu juga..
saya berjalan melihat kiri dan kanan...
WAHHHHHH!
keindahan apa yang telah kau berikan Tuhan...
saya seakan percaya...
tapi..pada hakikatnya..
saya akui..
disini..
memang begini rupanya...
penuh dengan sampah...
dalam sungai...
saya menjadi bingung..
memikirkan.. sampai bila harus kami mendiamkan diri
membiarkan semua ini berllaku..
tanpa kami menginginkannya...


No comments:

Post a Comment