Sunday, May 15, 2011

OH NYAMUKK!!!




elow2
sumee
ari ni..
dan..
semalam
lagi..
hari nyamukk
seduniaa

NYAMUKK
saya paling suka nyamuk
sebab
orang kata
kalau nyamuk ada
tandanya..
dekat kawasan umah kita ..
no more cik SNAKE..
tapi..
pada hakikatnya..
oarang memang xsuka nyamuk..
sebab
suka gigit ..
hisap darah orang kan..??

nyamuk..
ada apa dengan nyamuk..
function cik nyamuk nie...
sebenarnya xla banyak sangat bawa manfaat bagi aku..

pabila dya ketik orang lain..
habis sume badan2 naik bintik2
yahhh!!!i like nyamuk!!!

nyamuk.. kau ni bnyak spesis jgak kann??
nyanuk aedes la..
yang tu pon spesis kau jgak kann..
aku tahu...
memang senangnak bela kau..
sebab..
kau nie..pandai carik makanan sendiri..
pandai sangat nak carik minuman..

aku yang sedang beristirahat di sini pon kau nak gigit aku kan..
kau memanggg
tuan sendiri pon xkira daa
kejaaa
belasah sajaaa
janji
makan
kannn...
aku beruntung sangattt





No comments:

Post a Comment