Wednesday, May 11, 2011

tak nak komen..

mula-mula aku kenal u tube nie kan,,, aku pikir...teramat-amat 'sosial' time tue memeng la..zaman bebudakk,,,kuno sikitt... hemoih-hemoih
ha...mula dah kenai menda-menda macam nie dah..pandai naaaa,, hahahah pengaruh rakan sebayaa... ginilaaa

halu..halu..??
siapa disana...??
korang maseh kenal aku lagi tak?mana tahu kannn...dlam berlama-lama aku tak update status at laman nie,, korang da lupakan aku... mana tahukann??(elehh..padahal sapa la yang ingin nak komen aku punya blog nieh...)
korang..korang tahu tax.. aku disaat saat macam nie.. rasa begitu berbangga kerna dapat mendonload macam macam citer..bess oiii!! rugi arr.. daripada dok pi tengok kt wayang tuhhh..lebig bek aku tunggu ja lat dalam youtube kaaa...4shared keww,, ada gunanya jgak kann,,

pada suatu hari... saya pergi jalan-jalan kemudian,, sampay disatu kedai yang agak branded agak la,,, tiba2,.datang sorang perempuan bertubuh ramping,,berkata,,,'adik.. bole tolong akak x??' . Apa akak? akak nak apa dari saya?.'Adik, adik nak berlakon x dengan akak...?ala..cter terbaru akak nie..'.haaa??ye ker?? tapii...

tiba2..ada langit bergegar..aku dengar suarau mak,,!!.alaa... ropa-ropanya..mimpi ajaa!!berangan lebih ajaa aku nie... sume nak lebihh..huahua..


---)padahaLLL tajuk xda kena mengena ponn... cuma nak kasi gempak saja..
tergugat x?

No comments:

Post a Comment