Tuesday, October 18, 2011

Main catur. Eaa ker??

assalamualaikum semua ^ ,^
alhamdulillah, kita diveri umur yang panjang untuk bertemu lagi dalam dunia yang sudah tua ini. Sedar taksedar sekarang kita telah melangkah dalam dunia serba moden dan canggih ini kann. Aku balau boleh, nak la jugak buat benda-benda yang berfaedah. Naik main chess la. Tapi sapa yang tahu ea. Sekarang aku dilema nak tahuw macam mana la nak menang main chess nie. Orang kata main chess ni boleh asah otak kita jugak kan. tak ke gitu??
sat naa.. cek tengah google nieh. Loading.....................................




Setelah aku teliti kt GOOGLE tady....
mening gilakkkk ntah la. aku yang tengah baca tady pom pening jgak... macam mana pulak ea dengan orang yang dah terer main tueh. Mestilah teramat-amat terer. Tapi walau apa pon yang berlaku, aku tetap akan cari cara untuk main menda nieh. Eleh.. kan nya payah sangatt. Angkat tangan, pegang buah. jalan laaa. Tak ada susuah sangat kan.
_____________________________________________________________________________________

begitulah kesudahannya. Ini adalah respon kepada exam ari tue.
Keputusannya, ntah la. Hanya berserah kepada Tuhan jealah.
^,^


No comments:

Post a Comment