Thursday, November 24, 2011

alhamdulillah..

assalammualiakum...





alhamdulillah.. aku syukur sangat... terima kasig malaysia. Aku bangga jadi rakyat malaysia. Padan muka kan indon. Dasar indon. Baru kaw tahu langit tinggi or rendah.. Dah tahuw anak duduk kat malaysia.. xsodar-sodar diri lagi.. Sekarang baru tahu sapa yang lebih hebatt!!.





Hari nie.. pabila kau 'selak' paper online.. tetiba aku rasa macam.....


aishhh... apalah yang meke nie xpuas hati kt malaysia nieh. Nak kata takcukup makan kat malaysia nie.. aku rasa memang terlebih cukup dah.. Nak kata perang.. aku rasa xdak pulak apa benda nak heboh sangat. Memang mereka takpuas kat Malaysia kan. Aku pun meyampah tambah-tambah bila apa-apa perlawanan yang libatkan mas dengan indon kt indonesia tue. heee...... menyampah betol la aku. Bukan saja pasal jurukamera mas saja punya hal.. jalur gemilang ilang satu jalur la... prokvosi takhabis-habis. Alah.. aku pon takheran la kalaw kaw nak bawak satu rakyat indon kaw tue kat stadium botak kaw tue. Tengok lah sapa yang terrer lagi......
Papepon.. aku ucapkan tahniah kepada pasukan malaysia.. even kalah berlawan dengan syria dalam kelayakan olimpik bola sepak.. xpe.. kami amat bangga dengan kerja keras kamu semua. Bukan susah nak main olimpik. Dah la baru balik main sukan sea.. Tak sampai sehari la aku rasa.. dorang dah kena main ngan syria... Syabas betty...


pasti penat kan. Xpe.. peluang banyak lagi. Satu tepukan gemuruh kami berikan di bukit jalil kerana malaysia telah berusaha keras tentang syria... syabas..




No comments:

Post a Comment