Tuesday, November 1, 2011

Sofiyya :')

Assalamualaikum semua!!
ehemmmm.... sakit tekakk!! jenuh la macam nie. Aku baru je nakmengelak dari kena selsemaa.. tapi, dah kalau sakit tekak, apa pulak maksudnya??Nie gara-gara dari jangkitan adik n abah la nie.!!
Setiap hari Isnin hingga Jumaat ( ea kowtt) pukol 7petang sampai 8 malam aku akan get ready unutk tonton citer nie. Alaa... citer kt TV3 tue la.. apa namanyaa??..... Sofiyya??Bagi aku la kann citer buleh la dikatakan bestt.. tapi apayang pasti antara sebab-sebab bestnya adalah aku takperlu miss setiap episod. Al-msklumlahs cuti sem la kan.. konpem la buleh tengok!!

pilih antara satu? saper sepatutnya jadi pilihan Sofiyya?

drama yang best dan terbaru semunya ada di TV3

Antara babak dalam drama ni

watak antara baik dan buruk

Tiz Zaqyah yang hot dikatakan dengan Remy Ishak


Tadi aku ada la terbuka facebokk, dowang antar post nak suwoh undi saper her0 yang sepatutnya jadi hero dalam last episod.Pertama kali aku dengar ada pengarah sowuh penonton tentukan endingnya. Ni amat-amat menarikk!! So, aku terpanggil untuk menggelik saper hero untuk si Sofiiya nie.
Kalau kownag la.. saper yang kwg nak pilih:


si abang ensem nie ker a k a Ilyas

oR

si asben dier nie a k a Kamal??


Jalan lupa undi ea... pendapat orang lain-lain bak kata pepatah: rambut sama hitam, hati lain-lain!!

Antara pelakon lain yang menjayakan drama nie:

Izara Aishah a k a Fiona


Syazwan Zulkifli yang pernah belakon dalam drama Juvana tue..








2 comments: