Sunday, December 4, 2011

al- kisah~~~~

Assalammualaikum semua.. selamat pagi.. mulakan pagi anda dengan senyuman. (^,^)
Hari nie suka sangat. Sebab ada makan free!! Makan free nie pon kena claim balik dengan tambang lrt and teksi. haaha.. nampaknya, memang aku tengah beli makanan la nie. Bak kata pepatah, " takada benda yang free sekarang". Pepatah yang aku selalu guna dan akan guna bila-bila masa.
Dan sekarang, takada banyak perkara sangat yang nak dibezikan sekarang. Al-maklumlah.. awal semester. Time nak dekat final nanti, barulah bertimbun-timbun assginment. So, daripada bezy teruk nanti, ada kebaikan jugak nak mengupdate dan "kaji" semua benda yang ada kat tenet sekarang.
Esok, ada subjek etika, iaitu subjek 'membunoh'. Surut khabar WAJIB dibeli. haaaaaa... seram 44 kali aku nanti. Bukan apa pon. Nati ditanya soklan-soklan luar jangkaan aku, memang ternganga kau dalam dewan tue. Habis malu aku nanti.. nak cakap cam mana kan.. terpaksa la aku.

No comments:

Post a Comment