Friday, December 30, 2011

larh larh larh hoo hO_0

assalammualaikum semua...!!
good night!! sebab dah malam nie. Hahhh akhirnya... aku telah berjaya mencapai ulang tahun aku yang pertama di blogger nie. Tahniah 2.. sebab berjaya mencapai 100 post for this post.
Aaand finally, dapat jugak la kau merasa doqian.. hahahahhh lama gila takmakan benda tue. Tue pon buat kali terakhir aku makan durian masa aku nak pegi kl dah.. alaa2 tyme nak masok semester nie la.. Bukan la nak cakap apa2 ke ahahahhh bangga ke.. tapi yang bestnye satu family aku termasok mak, abah, adik2, kakak, semuanya gila durian and gila laksa. Hahhhhh aku taktahu la macam mana nak lupakan masakan laksa mak!! Sedap la mak masakk!!
Rasa rindu sesangat nakbalik umah, rehat, taknakwat kerja apa-apa, nak makan masakan emak,, ... hahhh best gilalah tyme macam tue.
Finally.,, dapat jugak makan durian.. terasa mcam makan dengan family... sweet larhhh

No comments:

Post a Comment