Thursday, November 1, 2012

Selamat Datang LI

Assalammualaikum semua.
Lama sangat aku tak update blog ni. Setahun sudah dah berlalu. Jadi., tunggang langganglah blog ni aku kerjakan. Alhamdulillah, hampir 3 tahun aku belajaq dekat UTM Jalan Semarak tu finally aku bakal buat LI 18 haribulan ni. Kalau nak cakap nervous.. memang semua orang rasa nervous. Tapi nervous aku laen sikit dari orang lain. Almaklumlah.. jauh dari kawan - kawan . Masa buat kerja luaq by group memang aku tak kisah sangat sebab ada Leader Yang Hebat A K A JuruUkur Wati Mohd Nasa'i , NorSahira Sabri , Ainul Ashyra Mat Aris n Siti Atiqah Muhamad Razali . Tapi kali ni aku buat kerja luar dengan budak - budak dari kolej maner entah. Apa yang aku harap sangat tak banyak pon. Harap semua orang yang bekerjasama dengan aku masa LI aku nanti dapat beri komitmen yang baik dengan aku. Itu pon dah kira ok lah hajat aku tu . Tak menyusahkan orang gamoknye kaan .

No comments:

Post a Comment